Czym jest outdoor?

Czy ma rację bytu miasto bez billboardów? Jedni powiedzą: po latach szarości, wprowadzają do naszych miast kolor. Inni z grzeczności wstrzymają się z opinią. W jaki sposób z tematem reklam radzi sobie Trójmiasto? W Gdańsku udało się stworzyć odpowiedni dokument, regulujący jakie działania reklamowe w przestrzeni miejskiej są dopuszczalne, a jakie niezgodne z przepisami. Ku uciesze mieszkańców miasto poszło na kompromis. Reklamy zostaną zakazane w miejscach cennych z punktu widzenia krajobrazowego.

Billboard na drodze

Autor: Robert Ashworth
Źródło: http://www.flickr.com
Najbardziej widoczną formą reklamy wizualnej w miastach są telebimy. Reklama na telebimie to godny uwagi sposób na promocję firmy, usługi lub produktu. Ekran Led, jako treść dynamicznie zmieniająca się, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingu zauważalności, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy takie jak telebimy i tablice reklamowe.
Przedstawiane na nim spoty są doskonale widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Obrazy docierają do szerokiego kręgu odbiorców – szacuje się, że trafiają do prawie 90% ludzi mijających telebim. Reklama na telebimie w Trójmieście daje większe możliwości niż cały czas popularne billboardy czy plakaty i istnieje szansa, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej w miastach. Taka reklama to pewny sukces: .

Bilbordy miejskie

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Reklama (zobacz www.studioprinter.pl/) zewnętrzna, zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma przykuć uwagę przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Musi intensywnie działać na zmysły kolorem, formą i światłem. Najważniejsze, aby została ”jakaś” i co najbardziej istotne – pozostała w pamięci odbiorców.

Jeśli przedstawiony artykuł zabrał Cię w niepoznany obszar wiedzy, to świetnie się składa, gdyż możesz zgłębić pozostałe informacje tutaj (https://sklepblysk.pl/67-dmuchawy-i-odkurzacze-ogrodowe) – kliknij na ten odnośnik i zobacz więcej.

Ciekawa i przyciągająca uwagę odbiorcy grafika, daje gwarancję niezawodnego promowania produktów i usług. Bywa, że nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy użyciu stosunkowo niewielkich nakładów finansowych jesteśmy w stanie polepszyć sytuację finansową naszej firmy. Jeżeli więc firma będzie zajmowała się handlem, produkcją, gdy mamy zamiar wypromować swój produkt – telebim będzie strzałem w dziesiątkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*