Dynamiczna reklama na telebimach

Wielość reklam, jakie kuszą kierowców przy szosach w całej Polsce sprawia, że stajemy się obojętni na treści reklamowe wabiące nas z przydrożnych billboardów. Kierowcy zgodnie twierdzą, że szyldy, tablice i billboardy szpecą krajobraz naszego kraju i przez swą mnogość są coraz bardziej nieskuteczne. Nową formą reklamy, która znajduje wciąż nowych klientów, jest reklama na leadach.

Badania naukowców udowadniają, że ta forma reklamy, z uwagi na to, że komunikowane treści są podświetlane i ruchome, jest ośmiokrotnie bardziej zauważalna dla uczestników ruchu drogowego. Telebimy ledowe są coraz większych rozmiarów i nowocześniejsze a to, że mogą one wyświetlać kilka spotów wzmacnia ich skuteczność i sprawia, że nie są statyczne.

Reklamy tego typu mogą mieć postać tablic tekstowych lub graficzno-tekstowych, co jest idealnym nośnikiem reklamy w przypadku restauracji, zajazdów, stacji benzynowych lub aptek, oraz formę telebimów. Coraz częściej są one obecne podczas koncertów i wydarzeń sportowych, bo umożliwiają transmisję bezpośrednią wydarzeń dla osób, które np. nie są na stadionie, tylko w strefach kibiców. Przerwy w transmisji to dogodna okazja na wyświetlanie spotów, które za sprawą wciąż unowocześnianej technologii są wyraziste i coraz mniej statyczne.

Miejsce naszej reklamy wyszukajmy, wrzucając w wyszukiwarkę hasła z pożądaną dla nas lokalizacją jak: promocja Cieszyn, reklama Bogatynia, lub wpisując bardziej wyszukaną frazę typu reklama na ekranie led Łódź. Otrzymamy listę firm, które oferują reklamy w konkretnych lokalizacjach, niekiedy w danym mieście jest kilka tego rodzaju lokalizacji i przy pomocy Sieci wybierzemy tę, która najbardziej nas interesuje – przy głównej drodze, centrum handlowym lub w centralnym miejscu miasta.

Jeśli musisz sprawdzić inny tego typu punkt widzenia na rozważaną w tym artykule sprawę, to przeczytaj więcej w omówieniu (http://alpaki.pl/), które powiększy Twoją wiedzę.

Skorzystajmy z pomocy sieci i przedstawmy ofertę naszej firmy w sposób atrakcyjny, nie tracąc funduszy na mało aktywny billboard, którego niewielu zauważy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*