Proste sposoby na zdobycie klienta

Skuteczna reklama niedużej firmy nie musi być kosztowna. Do odbiorcy możemy dotrzeć już za parę tysięcy złotych. Do wyboru mamy wiele sposobów – od prostych ulotek po kampanie w regionalnych mediach.

Herbata ziołowa

Autor: ESSIAC®
Źródło: ESSIAC®
Lampa sufitowa Escape

Autor: LZF
Źródło: 9design
Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o reklamie. Nawet najlepszy pomysł na biznes się nie sprawdzi przy braku nabywców. Nie trzeba jednak działać pospiesznie. Kiedy biznes dopiero raczkuje, liczy się każdy grosz. Ogromne pieniądze na reklamę w radiu czy największych pismach wydają giganci rynkowi.

Kiedy już przejrzysz ten tekst, to zerknij również na podobne witryny (https://maximgroup.pl/komputery-pc.html), które posiadają równie wciągające dane – one niezwykle Cię pochłoną.

Na początku starczą katalogi – druk ulotek nie jest drogi – ogłoszenie w lokalnej prasie bądź sieci ewentualnie nieduży billboard w pobliżu firmy. Dobór metody zależy od finansowych możliwości, jak i zakresu prowadzonych działań. Większa część specjalistów podkreśla jednakże, iż przewidując najmniejszą nawet kampanię , warto zastosować mieszane metody. Takowa strategia powiększa szansę na dotarcie do większej grupy klientów. Dla przykładu nowo powstała kawiarnia powinna zdecydować się na kolportaż ulotek na terytorium pobliskich osiedli, jak także na kilka tanich reklam w lokalnej prasie czy darmowych gazetach. Istnieje wiele metod na korzystanie z konkretnych rodzajów reklamy oraz zaplanowanie kampanii .

Ulotki to prosty i niedrogi sposób dojścia do klienta, należy jednak uważać z nimi. Rozmazane na szybie czterokołowca albo zalegające przy dojściu do klatek schodowych odstraszą klienta.

Gdy ulotek będzie zbyt dużo, dla pewnych typów przedsięwzięć będzie to niebezpieczne.

Jeśli zaciekawił Cię ten artykuł, zobacz ten link – to bezsprzecznie świetne opracowanie (http://www.blyss.pl/produkty/przyczepy/przyczepy-lekkie/2-osiowe) tego tematu. Obowiązkowo to zobacz!

Jednostka remontowa angażująca 3 osoby nie powinna rozrzucić równolegle kilku setek ulotek. Nie będzie mogła obsłużyć tylu klientów.