Reklama zewnętrzna w wielkim mieście

Reklama uliczna jest jednym z bardziej wziętych sposobów na przedsięwzięcia reklamowe, jakiejkolwiek firmy, nawet tej najmniejszej. Jest to naturalnie jedna z bardzo wielu rodzai reklamy jednak ze względu na swoją wszechstronność tudzież dużą ilość ewentualnych odbiorców jest bardzo popularna. Równocześnie jest to reklama „giętka”, możemy ją bez problemu zlokalizować na brzegach miasta na właściwie ogromnej tablicy, jak też w przestrzeni miejskiej na frontonie budynku bądź zainstalować ją jako integralną część budki przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Eksperci od reklamy na pewno dobiorą właściwą do naszych potrzeb reklamę. Starczy wpisać w internecie wyrażenie: billboardy Kraków, i znajdziemy odpowiednią firmę która będzie zapewne w stanie po dogodnej cenie zrealizować dla nas reklamę – zobacz więcej. Prawdopodobnie w ogromnym mieście takim jak Kraków dominować będzie reklama (zobacz rekomendują nas) na przystankach i na ulicznych oświetlonych tabliczkach. Oczywiście reklama zewnętrzna używana jest nie wyłącznie w dużych miastach, sprawdzają się także w mniejszych miasteczkach na przykład w Radomiu. Żeby się o tym przekonać trzeba wbić w przeglądarkę np. hasło: billboard Radom.

Marketing tego rodzaju z przyczyny swej popularności może budzić spory i to na dwóch płaszczyznach. Marketing na billbordach może być kontrowersyjna z założenia. Dobrym przykładem będą tu kampanie obywatelskie, jakie z definicji komponowane są tak, iżby zaskakiwać odbiorcę. Stopień kontrowersji może być różny; na jednym krańcu skali znajduje się na przykład wózek z podpisem pożądasz być na naszym miejscu natomiast na drugim końcu są kampanie przeciw aborcji, jakich przedstawianie z racji drastyczności sobie odpuszczę.

Należy więc dobrze przemyśleć siłę komunikatu gdyż zbyt słaby nie dotrze do czytelnika, natomiast zbyt silny pozostanie zablokowany przez umysł odbiorców. W obu przypadkach reklama będzie nieskuteczna. Innym dysonansem natury rzekłbym filozoficznej jest liczba owych reklam.

Często pojawiają się sądy, że owego typu reklama – (producent tablic reklamowych) zakrywa architekturę miasta. Problem jest na tyle istotny, iż trwają prace nad ustawą regulującą format i liczbę owego rodzaju reklam. Pomimo owych zastrzeżeń renoma tych reklam jest ogromna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*