Reklamowanie na autobusie, czyli co trzeba wiedzieć o ”jeżdżącym” sposobie promocji

Reklama w autobusie jak i na jego powierzchni to doskonały sposób na wypromowanie się każdej firmy. Nieustanna potrzeba rozpoznawalności i brak funduszy na duże banery to nie problem – za mniejszą gotówkę zainwestujemy w powierzchnię komunikacji miastowej, jak i przewoźników międzymiastowych.
Dlaczego zatem opłaca się wkładać pieniądze w taką formę reklamy?

Bycie w ruchu, które cechuje pojazd miejskiego trolejbusu sprawia, że zewnętrzną okleinę wypatrzą setki jak nie tysiące osób przechodzących obok oraz jadący za pojazdem kierowcy. A nuż to właśnie wśród nich znajdą się przyszli klienci usług bankowych, czytelnik serwisu, klient akcesoriów samochodowych…

Powierzchnia na reklamy autobusu stała się jeżdżącym banerem, wycenianym pod względem wielkości naklejki i modułów. Reklamy na zewnątrz, od strony wsiadających ludzi mają wyższą cenę od tych po stronie kierowcy, czyli tych od środka ulicy – MEDAS MEDIA. Pareset złotych ogłoszeniodawcy dopłacą za całościową reklamę boczną razem z tyłem. Ruchoma reklama dla klientów w ruchu? Także to jest brane pod uwagę, przecież tył będącego przed nami tramwaju to nieodłączna część pola widzenia kierowcy. Jeśli będzie to dobrany slogan z przyciągającymi oko kolorami zapewne przyciągnie on uwagę człowieka za kierownicą.

Umowę o reklamę firmy na powierzchni lub wewnątrz niego umawia się z przedstawicielem handlowym. Przy dogrywaniu szczegółów lepiej być czujnym – typowy doradca nie zajmie się przecież projektami i drukiem. Będzie nalegał na jak największe pole wpływu i działania wzrokowego. Pamiętajmy, że idą za czymś takim większe pieniądze.

Te wpisy z serwisu (http://www.steam.biz.pl/product-details/nitonakretka-otwarta-kolnierz-mini-stozek-czesciowy-szesciokat-stal-ocynkowana-t-ie/), które przeczytasz po kliknięciu na ten odnośnik bez dwóch zdań będą użyteczne – są one godne uwagi i potrafią Cię mile zdziwić.

Jeśli nie mamy większych funduszy lepiej rozważyć coś bardziej statycznego, towarzyszącego podczas podróż – jest to reklama w autobusie – reklamy autobusowe – Braniewo.

Co równie istotne, autobusy miejskiej komunikacji i międzymiastowej dają pewność dotarcia do szerokiej audiencji, a już na pewno wśród pasażerów jeżdżących takimi pojazdami. Dobrych kilkanaście przejażdżek przez centrum miasta (zwłaszcza w godzinach szczytu, gdy panuje większy tłok wewnątrz) daje nawet do dwustu tysięcy pasażerów na miesiąc. Dane nie uwzględniają przy tym zainteresowania pasażerów reklamą, jednakże liczba obserwatorów musi robić wrażenie.

Jeśli stworzony tutaj artykuł zajął Cię i pragniesz więcej, to na pewno przypadnie Ci do gustu link do witryny obraz do salonu, gdzie jest więcej postów.

Marketingowcy potwierdzają, że ta forma reklamy spotyka się z odzewem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*