Dlaczego zatem opłaca się wkładać pieniądze w taką formę reklamy?
Powierzchnia na reklamy autobusu stała się jeżdżącym banerem, wycenianym pod względem wielkości naklejki i modułów. Reklamy na zewnątrz, od strony wsiadających ludzi mają wyższą cenę od tych po stronie kierowcy, czyli tych od środka ulicy – MEDAS MEDIA. Pareset złotych ogłoszeniodawcy dopłacą za całościową reklamę boczną razem z tyłem. Ruchoma reklama dla klientów w ruchu? Także to jest brane pod uwagę, przecież tył będącego przed nami tramwaju to nieodłączna część pola widzenia kierowcy. Jeśli będzie to dobrany slogan z przyciągającymi oko kolorami zapewne przyciągnie on uwagę człowieka za kierownicą.
Umowę o reklamę firmy na powierzchni lub wewnątrz niego umawia się z przedstawicielem handlowym. Przy dogrywaniu szczegółów lepiej być czujnym – typowy doradca nie zajmie się przecież projektami i drukiem. Będzie nalegał na jak największe pole wpływu i działania wzrokowego. Pamiętajmy, że idą za czymś takim większe pieniądze.
Te wpisy z serwisu (http://www.steam.biz.pl/product-details/nitonakretka-otwarta-kolnierz-mini-stozek-czesciowy-szesciokat-stal-ocynkowana-t-ie/), które przeczytasz po kliknięciu na ten odnośnik bez dwóch zdań będą użyteczne – są one godne uwagi i potrafią Cię mile zdziwić.
Jeśli nie mamy większych funduszy lepiej rozważyć coś bardziej statycznego, towarzyszącego podczas podróż – jest to reklama w autobusie – reklamy autobusowe – Braniewo.